Facebook Jako Narzędzie Biznesowe?

Facebook Jako Narzędzie Biznesowe?

Na początku mojej przygody z marketingiem internetowym nie wiedziałem od czego mam zacząć. „Facebook jako narzędzie biznesowe” kiedyś – olałbym to ciepłym moczem, a dziś jest to niepodważalny fakt. Wcześniej robiąc marketing bardziej jak dinozaur czyli robiąc to co każdy radził ( zrób listę osób, poznaj plan marketingowy, tłucz spotkania ) nie dawało to efektów takich jakbym chciał. Któregoś dnia siedząc przed komputerem i przeglądając różne strony w Google o zarabianiu przez Internet natrafiłem na branżę Revshare. Wtedy tak na prawdę zacząłem na maksa skupiać się na tym w jaki sposób mogę zarobić tyle żebym po prostu nie musiał już ciężko pracować.  Zarejestrowałem się w pierwszym Revshare i zacząłem działać (przynajmniej wtedy myślałem, że działam).

 

Co Mam Dalej Robić?

Heh… To było dobre pytanie w tamtym czasie ponieważ totalnie nie wiedziałem co może dać mi dobry sponsor. Byłem zarejestrowany u pewnej kobiety,  z którą do tej pory nie mam kontaktu. Między innymi dlatego osiągnąłem mój cel, bo byłem skazany na siebie i to co znalazłem w Internecie. Wiem, że gdybym miał w tamtym czasie dobrego mentora/sponsora to może osiągnąłbym swój cel szybciej. Problem w tym, że kilka lat  temu nie było tak prosto znaleźć sponsora, a już na pewno w branży Revshare. Szukałem różnych sposobów i próbowałem łączyć różne możliwości z marketingu sieciowego.

 

Czym Był Dla Mnie Facebook?

Facebook był dla mnie pewnie tym czym dla większości ludzi jest czyli zwykłym portalem społecznościowym do udostępniania durnot i przeglądania tablicy.  Wiedziałem, że można na facebooku poznawać nowych ludzi i dzielić się swoją pasją, hobby. Oczywiście można tam też grać w gry, które pochłaniają masę naszego cennego czasu co w dzisiejszych czasach jest najcenniejsze. Kto by pomyślał, że można ten portal wykorzystać w celach biznesowych czy wizerunkowych. Są też dobre strony takie jak rozmowy z rodziną, która mieszka daleko czy odnajdywanie znajomych z lat szkolnych.

 

Facebook Jako Narzędzie Biznesowe?

Przede wszystkim jest to doskonałe miejsce do poznawania ludzi podobnie myślących. Jest to dobre miejsce nie tylko do wymiany zdań, a na tą chwilę nie widzę konkurencji dla Facebooka ( może FutureNet, ale to na pewno nie prędko).  Aktualnie portal ten służy mi wyłącznie w celach biznesowych. Jest to również doskonałe narzędzie do promocji siebie i budowania swojej marki, wizerunku.  Po za stronami promującymi Twoją osobę możesz na facebooku założyć  fanpage. Ja osobiście wolę budować wszystko na swoim prywatnym profilu, a fanpage itd. dobrze wykorzystywać w celach reklamowych. Pod tym względem Facebook jest najbardziej rozbudowanym i precyzyjnym narzędziem.  Można dotrzeć z precyzją snajpera do klienta czy przyszłego partnera biznesowego.  Warto też dodać, że portale takie jak linkedin, Google+, Instagram itd. też warto wykorzystywać biznesowo. Im bardziej jesteś widoczny tym lepiej dla Ciebie. Zatem pomyśl jak Ty możesz wykorzystać Social Media i osiągnąć swój upragniony cel. Pamiętaj więc o tym, że Facebook jako narzędzie biznesowe jest idealnym sposobem na sukces.

 

Jeżeli wpis był dla Ciebie ciekawy to proszę zostaw komentarz.

 

Dodaj komentarz